1 Nisan 2013 Pazartesi

Sow'un koşu yolu ve Atkinson


Sow'un koşu yolu: Israrla kullanmadığımız, nadiren kulandığımızda ne kadar etkili olduğunu gördüğümüz yol.

Birçok meziyeti olan bir golcü Sow.
Ama en çok önüne, koşu yoluna atılan toplarda etkili.
Çünkü her açıdan topu kaleye ok gibi göndermede maharetli.

Mevzu o değil ama Alex demeyin; ben Alex varken de ara paslarıyla beslediğimizi hatırlamıyorum Sow'u, varsa hatırlatın lütfen.

Yanılmıyorsam ilk yarı oynanan ve 3-0 kazandığımız Gaziantepspor maçında Selçuk'un ve  4-1'lik Bursaspor maçında Cristian'ın koşu yoluna attığı pasları goler çevirdi daha önce Sow.

Dün akşam da Orhan Şam'ın uzun pasıyla kaleciyi geçip boş kaleye gönderdi topu.

Oysa maç içinde o kadar çok pozisyon oluyor ki Sow'un rakip defans çizgisinde beklediği.

Atamıyoruz ama, ya da atma zahmetine katlanamıyoruz, bilemiyorum.

Bir "Oğuz - Atkinson" ya da "Selçuk İnan - Burak Yılmaz" bağlantısı yakalayabilsek oysa, çok daha fazla yararlanacağız "Yeboah" tan.

"Oğuz - Atkinson" ile şundan bahsediyorum:



Bir not: Uzun yıllardır 15'i geçen golcümüz olmamıştı. En son Niang 2010-11'de ligi 15 gol ile bitirmişti. Sow bu rakama 7 hafta kala ulaştı. Maşallah diyelim. Ama koşu yolunu da besleyelim:)



2 yorum:

  1. sevgili noavas;oğuzu aramayın o; a2 takımında ,hayran kaldım muhteşem bir futbolcu biz salihi çok seviyoruz ama kocaeli maçında oğuz'a solbek h.rüzgara,recep'e gökhanlara beykanlara hayran oldum...ama o oğuz yok mu muhteşem bir futbolcu Kolombiyalı "valderrama"yı bilir misiniz?bu çocuk aynen o ya...Koy şu an meirelesin yerine oynasın..yeter ki fizik gücü olsun.

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı okurken Alexten ziyade bi Oğuz lazım diyecektim, zaten benden önce yazmışsınız :)

    YanıtlaSil