16 Ekim 2012 Salı

Bir Aykut Kocaman hatırası




Yıl 2008.
O dönem Kanal 24 Genel Yayın Yönetmenliği yapan Mustafa Hoş anlatıyor.
Aykut Kocaman'ın bunu anlatmasına kızacağını bilerek.
Noktasına virgülüne dokunmadan:



Aykut Kocaman'a yapılacak en büyük ayıp/haksızlık/gaddarlık maddiyatçı olduğudur. 
Bir tanıklığımı anlatayım:
Kanal 24 Genel Yayın Yönetmeni iken Avrupa Şampiyonası'nı Aykut Kocaman yorumlasın istedim.
Buluştuk.
Zor ikna ettim.
"Tamam, bir şartım var. Kim yorumculukta en yüksek parayı alıyorsa onu isterim" dedi.
"Tamam" dedim.
Sonra bana dönüp "O paranın bir kuruşunu bana verme. O parayı bir bir eğitim ya da hayır kurumuna bağışlayın" dedi.
O sırada boştaydı ve çalışmıyordu.


Not 1: Anısını paylaşmamıza izin veren Mustafa Hoş'a teşekkür ederiz.
Not 2: Fotoğraf Aykut Kocaman'ın eşsiz fotoğraflarının bulunduğu 
[http://siraykutkocaman.tumblr.com] blogundan alınmıştır. Kendilerine bu arşiv için bir kez daha teşekkür ederiz.

2 yorum:

  1. SEN BİZİM KOCAMAN GURURUMUZSUN !!!!

    YanıtlaSil
  2. NASIL KOYDU AYKUT KOCAMAN KOCAMAN !!!

    YanıtlaSil