8 Ekim 2012 Pazartesi

Bir Şehir Efsanesi #2: "Rakip Fenerbahçe'ye çalışmamış"


Bi' kere nereden biliyorsun?
Aynı yurtta mı kalıyorsun Mönchengladbach'ın Teknik Direktörü Favre ile?

Yoksa 3. dakikada kullandığımız kornerde rakip ön direkte Gökhan'ı kaçırınca bu mavrayı buyuran Rıdvan Dilmen'den mi duydun?

Çok isterim, bir muhabir 2. maçtan önce ya da sonra sorsa Favre'ye; "İlk maçta Fenerbahçe'ye çalıştınız mı?" diye.

O da cevap verse: "Sen sütünü içtin mi?" diye.

Kura çekildiğinde, başta Favre olmak üzere Gladbach'a düzülen haklı methiyeleri dün gibi hatırlıyorum.

Düşme potasından adım adım zirveye oynayan bir kulüp yaratmıştı.
Ki; Favre çok iyi bir analisttir, solaktır bi' de;)

Onu geçtim. Çalışmış veya çalışmamış olsun;

Bir takım daima ve sadece rakibinin zaafına mı konsantre olur?
"Önde basmak Fenerbahçe'yi bozuyor" ya; iyi o zaman, rakip kornerlerde Gökhan'a kafa vurdurmaz ve önde basarsa tamam bu iş.

Şu da var; Messi'den çalım yiyen takımların hocaları da mı çalışmıyor derslerine?
Hep aynı çalımı atıyor adam yahu!

İroni yapıyorum elbette.
Ama şu mavrayı uyduran ve yürütenlerinki kadar ironik değil.

Bence.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder