31 Temmuz 2011 Pazar

Tapesini bulamadım Sayın Savcım, bu videoyla idare edersiniz artık?






-Maçtan önce de aradım, maçtan sonra da aradım; dedim Onur, gol yeme, ne istersen veririm.

-Şşt, şikeye girer, şş burayı kes.

Tabi şaka bunlar.
Artniyet aramak yanlış olur değil mi?
Biz artniyetliyiz sadece.
Şeytan girmiş içimize, hoşnut kalmış gidemiyor başka yere..


Tapesini bulamadım Sayın Savcım, bu videoyla idare edersiniz artık?

2006 ve 2010 sezonlarından kült film olur ama yasa yeni çıktı değil mi Sayın Savcım?

Bizim hakkımız göz göre göre yenirken adalet yoktu değil mi Sayın Savcım?

Ozan İpek'in bu sezon Trabzonspor maçında nasıl oynadığına bir 5 dakika göz atar mısınız Sayın Savcım?

Acaba onu da Onur Kıvrak aramış mıdır Sayın Savcım?

Karabükspor kalecisi son dakikada gol için kornerde neden çıkmıştır sizce Sayın Savcım?

Peki ya Bülent Ataman ayakkabısını neden sahaya atmış Sayın Savcım, görüşebildiniz mi kendisiyle?

Fazla vaktinizi de almayım, daha çok var ama bu soruların cevapları da bana yeter Sayın Savcım.

SÇS.
KİB.
BYE.





1 yorum:

  1. YAVRUM EVLADIM.
    1. O YAYINLADIĞIN VİDEODA SUÇ UNSURU BULAMDIM ZATEN YETERLİ DELİL DE YOK. ONUN İÇİN O DOSYA ARŞİVE ...
    2. FENERİN HAKKININ YENMESİ SORUŞTURMA İÇİN YETERLİ DEĞİL BİLGİNE...
    3. OZAN İPE O MAÇ ÖNCESİ BARA GİTMİŞ HALA AYILALMAMIŞ BEN SORDUN ÖÖÖLE DEDİ...(YERSEN)
    4. ONURUN ONU ARAYIP ARAMADIĞINI ÖĞRENEMEDİK SİSTEM ARIZALIYDI (YİNE YERSEN)
    5. KARABÜK KALECİSİ MAÇ BİTTİ SANIP VOLKANI KUTLAMAYA GİTMİŞ (BUNU İYİ BULDUM AMA DEĞİL Mİ?)
    6. BÜLENT ATAMAN AYKKABILARI AYAĞINI SIKTIĞI İÇİN ATMIŞ.

    GÖRDÜĞÜN GİBİ İŞİMİ EKSİKSİZ YAPIYORUM NEDE OLSA FENERLİYİM FENERİN HAKLARINI KORYCAM DEĞİLMİ AMA?

    YanıtlaSil