30 Temmuz 2011 Cumartesi

"O" Berber



"The" Operasyon başladı başlayalı gözaltına alınanların ve ifade verenlerin sayısı neredeyse 100'e yaklaşacak.
Şöyle bir göz attım da;

Çok ilginç! bir tesadüftür ki;
İçlerinde 1 (bir) tane bile fotoğraftaki Muhterem ÖSYM Başkanımız ile aynı berbere giden yok.

Hatta, 3 Temmuz'dan önce Telegolleri süsleyen Emre Belözoğlu da yok.
Aynı berbere gittiğini biliyoruz.

Çok daha alakasız ve safsata tapelerle içerde tutulan şüphelilerin yanında; Emre Belözoğlu, eldeki "delillere" dayanarak çoktan hapsi boylamış olmalıydı oysa.

Aman, yanlış anlaşılmasın; Emre Belözoğlu'na atfettiğim birşey yok.
Bilakis; öyle saçma sapan dayanaklarla içeride tutuluyor ki insanlar, delil eşiklerine istinaden Emre'nin ifadesinin dahi alınmamış olmasına şaşırıyorum sadece.

Ama nasil bir berber ki O;

Oradan hep başarılı, namuslu, adil insanlar çıkar.

Nasıl bir makas ki O;

Dokunduğu yere sağlık, para, afiyet verir.


Yoksa sandığınız gibi, onları koruduklarına filan inanmıyorum ben!

Abdullah Avcı, Göksel Gümüşdağ, Ertuğrul Sağlam ve niceleri; zinhar günahsızlardır.

Onlar azimli, başarılı, namuslu, dürüst, ilerici ve örnek insanlardır.


Saçım, sakalım uzadı; bi ben de uğrayım şu berbere diyorum, ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder