8 Eylül 2011 Perşembe

Güneşe Yolculuk




Çok sahip çıkanı oldu da bir sahibi olmadı,
Çok namert geldi de bir mertle başa çıkamadı,

Karanlık nedir bilmedi bu topraklar,
Güneşe koşmaktan usanmadı.





Bu senaryoyu biz yazmadık.
Ama bir rolümüz var maalesef.


Hiçbir şey artık bizi 2 Temmuz'a götürmeyecek.
Ve daha kötüsü bir daha 2 Temmuz olmayacak.


En mutlu baharlarımızdan birinde ışığımızı kararttılar.
Düğünde yas tutturdular bize.


Unutmayacağım.
Unutamayacağım.
Doğmamış çocuğum,
Yedi ceddim unutmayacak!


Ama güneşimi elimden alamadılar, 
Alamayacaklar!


Işığım azaldı,
Yolculuk başladı.
Daha çok koşacağım.


Şimdi bildim kıymetini güneşimin,
Bir daha peşini bırakmayacağım.


Sahada basmadık yer kalmayacak,
Ben koştukça dünya aydınlanacak.



Bir daha karanlık olduğunda kimseyi suçlamayacağım,
Yüzümü güneşe dönüp, amansızca koşacağım.

Bir olacağım.
Bin olacağım.

Fenerbahçe Benim!
Ben Şampiyon olacağım!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder